دروغگو، رذل، همانند این سهیلا خانمها

%d8%ae%db%8c%d8%a7%d9%86%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%b9%d9%88%d8%b6-%d8%af%d9%84%d8%b3%d9%88%d8%b2%db%8cمانند این …. سهیلا خانمها و خانواده اش، نمی دانم اینها از کجا امده اند، از کدام دنیای وحشی و نا انسان و مملو از دروغ، مرد و زن همه از این نوع اند، در عمرم چه در ایران یا در هیچ جا به خاطر ضرر زدن به کسی یا دزدی یا …. به کلانتری نرفته ام، به جز دعوا و مشت و لگد زدن و خوردن که البته شب در کلانتری نیز خوابیده ام، …. سی سال است در اروپا هستم، کسی به خاطر بزه کاری از من شکایت ننموده، اما در رابطه با این جانوران اسلامی مسیحی مکتبی ایرانی به این جانوران همه چیز خوار به اینها کمک نمودم ،5000 هزار اویرو پول دادم، هزار اویرو خرج تلفون برایشان دادم، بسیار زحمت کشیدم تا کمکشان نمودم در برلین پایشان گرم شود، سه ماه در منزلم از اینها پذیرائی کردم …. تا پایشان گرم شد از خانه من هم پول و هم وسایل بی ارزش دزدیدند، که برای آنها لابد بسیار با ارزش بوده، با خود بردند ، از جمله مثلآ پتوئی در حد مثلآ پرده مستراح و زیر استکان و قابلمه …هاهاها دزدیدند و شیرین تر از همه چی، از من شکایت هم نمودند …ایرانیان بسیار متمدن و با فرهنگ اند، مخصوصآ این خانواده گویا یکی شان معلم بود …. جانوران همه چیز خوار بود

 عمرمحمدی..

Kommentar verfassen

