من هیچگونه تفاوتی میان زن و مرد نمی بینم

482463_1405411003038693_1099290923_nمن هیچگونه تفاوتی میان زن و مرد نمی بینم، در هیچ زمینه ای، زیرا انسانها محصول محیط شان هستند، هر تفاوت غیر طبیعی و غیر منطقی و مصنوعی در میان انسانها اگر هست که می بینیم، و ملا ها مقداری بیش از حد توحش درزندگان و املیخولیایی ها بر ان انگشت می گذارند، محصول محیط زندگی انسانها است، و فرهنگ این جانواران نیز متعلق به امروز نیست مال دو سه هزار سال پیش است، حتی الات جنسی زن و مرد یک جنس است، در زمان جنینی از یک منشا شکل گرفته است، …. به هر حال یک جنس است در دوشکل، همان موضوعی که اساس مکتب و مقصد و بهشت و جهنم و مورد توجهه خدا و دین و مذهب تمامی دینداران است، اری همان عضو شریفه خانم، من در بعضی از خصوصیاتم از هر چه زن است در دنیا، اگر اغراق نگویم، زن ترم !! یعنی لطیف تر، با احساس تر، و دل نازک تر و مهربان تر، صمیمی تر و…. هستم، شاید به این علت است که از زمانی که خودم را بیاد می اورم، یعنی حدود سه چهار سالگی ام یا پیشتر اما در ناخود آگاه و مراکز احساسی ام نقش بسته و من بیاد نمی اورم، اما از کودکی با دختر و زنان خانواده و همسایه ها و فامیلهایم بوده ام، امیدوارم شایستگی این همه بزرگواری ها را داشته باشم و در بعضی از خصوصیاتم از گاو آهن نیز زمخت ترم، اینپنیز محصول شرایط کار و محیط خشن بیرون است که از آن نیز سهم خودم را دارم، سهم من از زندگی در این شرایط طبقاتی محل تولد و خانواده و محیط کار و زندگی ام، اینگونه است، و …. به این خاطر حتی به لحاظ بیولوزیک و هورمونی، هیچ مردی، مرد کاملی نیست!! انگونه که لات و لمپن ها و ملاهای خر و نفهم بر مبنای نادانی مکتبی مقصدی شان، عوامانه از مردی و مردانگی می گویند، محض اطلاع نادانی هایتان عرض کنم، هر مردی مقداری زن است و هیچ مردی در دینا در تمامی تاریخ، هیچگاه هیچ مردی، مرد کاملی نبوده و نخواهد بود و نیست، همانگونه هیچ زنی، زن کاملی نیست، هر زنی مقداری مرد است …. مردی و زن بودن انسانها، بستگی به برآیندمقدار اورمونهای تستسترون و پروژسترون شان و دیگر هورمنهایشان دارد، به همین خاطر اگر دقت نموده باشید، بسیاری از مردان در سنین بالا بسیار شباهت ها دارند به زنان و زنان نیز همینگونه …. و بسیاری از زنان در سنین مشخصی باید قرص های هورمون بر دارند، سطح مقدار تستسترون مردان در سن شصت و دو سالگی درست نصف مقدار هورمونهای جوان بیست و شش ساله است،…. دو جسنیتی بودنهای انسانها که ملا ها آنرا نمی فهمند، و یا تمایل به جنس مخالف یا موافق علاوه بر مسایل تربیتی و ورانی، می تواند و حتما هست …دلایل هورمونی و جسمی نیز دارد، و دو جنسیتی ها نمونه ای بر این استدلال است که احمقی نزاد داد می زد ما در ایران دوجنسی و هموسکسول نداریم که به ریش هر چه اخوند است خندیدند …. و که تمامی مردان به لحاظ جنسیتی به یک اندازه مرد نیستند و تمامی زنان نیز…، برآیند توازن میان اورمونهایشان میزان مردانگی یا زنانگی به لحاظ جنسیتی است، این موضوع کنفرانس من و بحث من با دبیر بیولوژی ام بود در کلاس یازده …. هنگامی که این موضوع را مطرح نمودم، دبیرم از من پرسید، یعنی تو الان زنی؟ گفتم اری …. بعد از این بحث که به نوعی به تمسخر نمودن من کشیده شد، و از بیسوادی دبیرم ناشی می شد، من مدتها سر کلاس درس ایشان نمی رفتم …. تا از من عذر خواست و من را در خیابان سوار نمود با پیکانش به دبیرستان و سرکلاسش برد، آری زن و مرد تفاوتی ندارند . سایر تفاوتها طبقاتی است محصول شرایط و محیط و فرهنگ و روابط و سطح زندگی و درک و … که زن باید خود را مورد قبول مرد قرار دهد، زیرا در جامعه طبقاتی زن باید خواستگار داشته باشد، پس به هر دری می زند تا ….از لباس و مد و ارایش و بتانه کاری و رنگ و روغن و … عمل جراحی و خود را تحقیر می نماید و مردان نیز با رفتارشان رنان را تحقیر و زنان تن به تحقیر می دهند این یک فرهنگ توحش و استثماری است که اگر دانش و درک ضرورت و سیستم انسانی و سوسیالیستی باشد اینگونه نمی تواند باشد …. بحثی است طولانی به درازی تاریخ …..در یک کلام موقعیت زن محصول جامعه طبقاتی است …. همانگونه که در یک سیستم برابر، تفاوتی میان زن و مرد موجود نیست،

برای اینکه این کله قند را بر قاعده اش بنشانیم راهی نیست به جز سوسیالیزم…

عمرمحمدی

سه-شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ برابر با ۰۸ مارس ۲۰۱۶

رقص کوردی 2

Kommentar verfassen

