متاسفانه دائی احمد من در سن 76سالگی در روستای تازه اباد عیسی اباد نزدیک سنندج بر اثر ابتلا به سرطان فوت نموده است …. آرزوی سلامتی برای تمامی رفقایم دارم ….غم دوری عزیزانمان را به نیروئی بزرگ در جهت سرنگونی این جنایتکاران تبدیل می نمائیم ….. .دائی احمد من از روستای تازه آباد عیسی آباد بیست کیلو متری سنندج ….هنگامی که در سالهای 39=40 پدرم را دستگیر نموده بودند برای سر زدن به ما دوبار از جلو در رد می شد که ایا نکند او را هم بگیرند ….اما من در تعطیلات نوروزی و تابستانها در ده تازه آباد در منزل آنها بیشترین لذت ها را برده ام و از او بیشترین محبت ها ر ا نوشیده ام . عمر محمدی پنجشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۳ برابر با ۰۳ جولای ۲۰۱۴

1463993_1388906008022526_1548434686_n

متاسفانه دائی احمد من در سن 76سالگی در روستای تازه اباد عیسی اباد نزدیک سنندج بر اثر ابتلا به سرطان فوت نموده است …. آرزوی سلامتی برای تمامی رفقایم دارم ….غم دوری عزیزانمان را به نیروئی بزرگ در جهت سرنگونی این جنایتکاران تبدیل می نمائیم …..
.دائی احمد من از روستای تازه آباد عیسی آباد بیست کیلو متری سنندج ….هنگامی که در سالهای 39=40 پدرم را دستگیر نموده بودند برای سر زدن به ما دوبار از جلو در رد می شد که ایا نکند او را هم بگیرند ….اما من در تعطیلات نوروزی و تابستانها در ده تازه آباد در منزل آنها بیشترین لذت ها را برده ام و از او بیشترین محبت ها ر ا نوشیده ام .

عمر محمدی
پنجشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۳ برابر با ۰۳ جولای ۲۰۱۴

Kommentar verfassen

