عکسی از خانواده عمویم

1474368_1405412323038561_101865152_n

عله شیعه برادر زن عمویم یکی از بنیانگذاران اتحادیه میهنی کردستان عراق ؛ که در جنگ باباریز در نزدیکی سنندج هنگام حمله رژیم به کردستان با هم بودیم ؛ دست راست غله شیعه زن عمویم است که از همان زمان شیرخوارگی به من شیر داد و تا دیپلم گرفتم مانند مادری مهربان به من خدمت نمود و زمستانها حتی به من پول قرض می داد تابستانها آنرا با کار کارگری و …. پس می دادم ؛ دست چپ عله شیعه مریم دختر عمویم یک ماه از من بزرگتر است و بچگی هایمان با هم کشتی زیاد می گرفتیم پدرم و عمویم ما را به جان هم می انداختند ….نمی دانم آیا الان ایشان مایل به کشتی گیری با من هست یا نه ؟ باید ازش بپرسم ؛ بغل دست زن عمویم ژاله یا گلبهار همان خواننده مشهور کلاسیک تلویزیونهای کردی….؟؟!! و بقیه بچه ها ی خانواده عمویم …..زن عمویم سیزده بچه داشت یکی شان حسن بقول جاشها حسن برسی است که از کلاس دهم و یازده و دوازه هم رفیق بودیم و هم به نوعی با کمک هم ریاضی و فیزیک و درسهای دبیرستانی را با هم می خواندیم ….من برای او موتوری کوچک بودم که آن موتور سنگین را به حرکت در می آوردم و کمک درسی بدی برایش نبودم ما با هم بدون هم ساعتی را نمی توانستیم تحمل کنیم ….
Kommentar verfassen

