کسی که جای دوست و دشمن را عوضی می گیرد یک رذل است ؛ اعتماد خوب است

کسی که جای دوست و دشمن را عوضی می گیرد یک رذل است ؛ اعتماد خوب است

Bild

به دشمن باید !! به همین قشنگی ؛ باید دروغ گفت ؛ این شیوه دروغ گفتن و با این مهارت های مناسب و داستان سرائی و نقش بازی کردن در چهره یک هنرپیشه زندگی و مبارزه  در اغلب موارد ؛ در زمانهائی که من مخفی در شهر های گوناگون می زیستم و با نامهای مختلف از جمله بنام سیدعلی در تهران در خیابان پشت بیمارستان سینا نزدیک خیابان حافظ ؛ محمد در لنگرود در راه پشته نزدیک مسجد ؛ احمد در محلات دیگر سنندج ؛ که سنندج شهر و زادگاهم بود و می شنیدم که رژیم بدنبال شخصی بنام احمد می گردد و بهم می گفتند ؛ در شکل ظاهر نام من برای دوستان و فامیلهایم عمر بود ولی برای نا آشناها احمد ؛ این موضوع می رساند که در میان فامیلها و دوستانم که من را می شناسند جاسوس های رژیم وجود ندارند ؛  در بندر عباس با نام احمد علیزاده و…..نقش های مختلف از بازی کردن در نقش یک الدنگ زبان ناحالی نیمه لمپن ؛ نقش یک لات چاروا داری شاگرد قصاب و بیسواد ؛ نقش داش مشتی الکی خوش و عرق خور لمپن و …. چهره ها و نقش های گوناگون و مناسب در زمان سالهای زندگی مخفی ؛ زندگی من را و بعضآ سایر رفقای همراه من را نجات داده است . شکل راه رفتن وقیافه و لحن کلامم نشان از آن داشت که من در زندگی ام سواد نوشتن و خواندن نداشته ام ….یکبار هنگام بازجوئی از من پرسیدند سواد داری ؟ ….هاهاها …. در هنگام بازجوئی و سین سئوال و جیم جوابهایم در زندان سنندج همچنین….اگر چه تنها شانس من وجود این باز جوی مجاهدین بود که جان من و شش هفت نفر کومه له ای را نجات داد و خودش هم زد به چاک ؛ اما بازهم در این باز جوئی نیز اگر به دروغ و زرنگی متوسل نمی شدم ….بازهم …. وگرنه به این اسانی ها هم نمی بود ؛ اما دروغ گفتن به رفیق و دوست یک رذالت است ؛ تحقیر انسانیت است … و من کسی را از دوستان و رفقایم سراغ ندارم که بهش دروغ گفته باشم نه اینکه من ملائکم ….نه من هم خرده شیشه های خودم را دارم اما در تمامی زندگی ام آگاهانه و هدفمند سعی نموده ام با رفقایم با دوست داشتن و عشق راه بروم ……به رفیق و دوست دروغ گفتن رذیلانه ترین کاری است که می توان مرتکب شد ؛ من در مقابل رفقا و دوستانم تا آن حد حقیر و کوچک نیستم که پشت یک برگ دروغ بتوانم قایم شوم . و بازهم اما تا آن حد ابلهه نیستم که با دشمن طبقاتی ام رو راست باشم …. به دشمن حقیقت را گفتن تنها با خیانت و جاسوسی برای دشمن قابل مقایسه است ….آیا دوست و دشمن برای یک دروغگو یکی است ؟ مسلما نه …. عوامفریبان و دشمنان مردم نیز از این شیوه و بر مبنای این قانونمندی با همه برخورد می نمایند … با مردم کارگر و زحمتکش دروغگواند ؛ عوام فریبی می کنند ….دشمنان طبقاتی ما و عوام فریبان  رذل نیستند ؛ بلکه رذالت زندگی اشان است سراسر سیستم و وجودشان است تبلور رذالت و دروغند …. مردم باید بدانند که دوستانشان کیانند ….دوستان خلق کیانند ؟ کسی که از آزادی و برابری برای تولید کنندگان جامعه دفاع و پشتیبانی می کند…. در وهله اول…. توده های کارگر و زحمتکشان و روشسنفکران متعلق به تولید کنندگان ؛ آزادیخواهان و برابری طلبان و …. باید خود ؛ با عقل و تجربه و شعور خود درستی و غلطی جملات و حتی تکیه کلامها را تشخیص دهند  وگرنه خمینی ها فراوانند ؛ خمینی هم می گفت من با سیاست کاری ندارم ؛ اما کسی نبود بپرسد دیوث اگر کاری نداری الان داری چه می کنی ؟ مگراین کاری که تو می کنی ؛  سواری بر موج انقلاب برای شکست انقلاب مردم نیست ؟ کار های تو دروغگوئی های تو سیاسی نیست ؟ ….اما مردم در گوش خر خوابیده بودند و بعد عکسش را بر مستراحهای ماه نصب نمودند و ایران را به گورستان و زندان و قصابخانه بزرگ تاریخ جنایت و خون  تبدیل نموده اند ….همه اش در نتیجه یک دروغ کوچولو …. مردم باید با شعور خودشان با دانش خودشان باید تصمیم بگیرند …..اعتماد خوب است کنترل بهتر است .
رفقا و دوستان در صورت تمایل میتوانید از سایت من بنام :صدای آزادی و برابری دیدن فرمائید. لطفآ به دوستان خود معرفی نمائید ….با تشکر . عمر محمدی

https://sedayeazadibarabari.wordpress.com/ sedaye azadi barabari sedayeazadibarabari.wordpress.com
sedaye azadi barabari
sedayeazadibarabari.wordpress.co

Kommentar verfassen

