شعر از حمید پور حاجی زاده که وسیله تروریستهای جمهوری و جنایت اسلامی در سری قتلهای زنجیره ای همراه پسر 9 ساله اش ترور گردید….

….

23. September 2013 um 21:48

 وبلاگ بسوی آزادی

دژخیم استبداد

زنجیر کو تا بر کشم دژخیم استبداد را

شمشیر کو تا بر درم من سینه بیداد را

گر نور را در شهر شب دزدند اما باز هم

در کوچه ها از لطف حق روشن نمایم داد را

ای کوه سانان دریا دلان آزادگان

رسوای عالم می کنم سرگشتگان باد را

ای بی امید از هر جهش برخیز خود بینم کنون

آزاده زنجیری کند عمال استبداد را

بر خیز هم سنگر زجا بردار زنجیرت ز پا

شاید که در شور آوریم این مردم نا شاد را

یا رب سلیمانت کجاست اکنون اگر آید رواست

باشد که از پا افکند این دیو بی بنیاد را

شیرین من ایران من ای در ره تو جان من

برخاستم با تیشه ام یاری بده فرهاد را

خواهم به جای بیستون کوبم سر پرویز دون

گر یاوری یاری کند این تیشه امداد را

حمید پور حاجی زاده :سحر

برگرفته از وبلاگ به سوی آزادی

Kommentar verfassen

